Operational support ResortNet

Operationele ondersteuningWij helpen met de groei.

Overtref de concurrentie. Vergroot het succes van uw vakantiepark met ons uitgebreide dienstenpakket, variërend van managementadvies en geavanceerde IT-oplossingen tot deskundige marketingondersteuning en kwaliteitscontrole. Optimaliseer elk onderdeel en laat het unieke en karakter van uw park tot zijn recht komen!

Een winnende formule voor uw bestemming.

  • Advies & training
  • IT integratie & financiën
  • Marketing & boekingbeheer
  • HR & klantenzorg
  • Kwaliteitscontrole & onderhoud
arrow_back
Elevating Your Existing Property

Beheeradvies

Maak gebruik van onze professionele ondersteuning en praktisch managementadvies om de prestatie van uw park te verbeteren.

  • Strategische planning en doelstelling
  • Financieel beheer en budgetoptimalisatie
  • Analyse van operationele efficiëntie
  • Risicomanagement en begeleiding bij naleving
  • Advies over duurzaamheid en milieubeheer
Elevating Your Existing Property

On-Site Training

Stel uw personeel doormiddel van uitgebreide trainingsprogramma's met ervaren trainers in staat de beste service aan uw gasten te bieden.

  • Customer Service Excellence programma’s
  • Back office en IT training
  • Onderhoud en housekeeping
  • Training in hospitality en omgang met gasten
  • Workshops leiderschap en teambuilding







Elevating Your Existing Property

Integrated IT Software

Revolutioneer uw park met onze geavanceerde IT-systemen die reserveringen, planning en inkomstenbeheer optimaliseren.

  • Property Management en Planboard
  • Opbrengst- en inkomstenbeheer
  • Digitale conciërge en check-in diensten
  • Smart climate control
  • Schoonmaak- en onderhoudsmanagement




Elevating Your Existing Property

Marketing

In samenwerking met meer dan 200 partners kan ons ervaren marketingteam de zichtbaarheid op alle kanalen vergroten met strategieën die zijn afgestemd op de USP’s van uw park.

  • Branding en identiteitsontwikkeling
  • Digitale marketing en sociale mediastrategieën
  • Websiteontwikkeling en optimalisatie
  • Promotiecampagnes en evenementenmarketing
  • Marktonderzoek en feedbackanalyse van gasten




Elevating Your Existing Property

Financiën

Onze veelzijdige financiële afdeling onderhoudt nauwe banden met onze parken en partners om inkomsten voor alle belanghebbenden te optimaliseren.

  • Bedienen van boekhoudsystemen en budgettering
  • Facturen uitschrijven en verwerken
  • Terugbetaling/vergoeding en salaris uitbetalen
  • Betalingen aan huiseigenaren en leveranciers
  • Communiceren met leveranciers, partners en banken




Elevating Your Existing Property

Klantenservice

Verbeter de tevredenheid en retentie van uw gasten met onze meertalige klantenservice via de telefoon, e-mail en sociale media.

  • 24/7 klantenservice in 8 verschillende talen
  • Klachtenafhandeling en feedbacksystemen
  • Speciale aanbiedingen en retentiestrategieën
  • Persoonlijke zorg voor speciale gelegenheden
  • Conciërge en gastenservice




Elevating Your Existing Property

Kwaliteitscontrole

Garandeer de hoogste servicestandaard met onze expertise op het gebied van kwaliteitscontrole, zodat uw park voorop blijft lopen

  • Nalevingsaudits en -certificeringen
  • Quality Assurance programma’s voor diensten en faciliteiten
  • Gezondheid/veiligheid inspecties en trainingen
  • Milieuduurzaamheidscontroles en -verbeteringen
  • Benchmarking en continue verbeteringsstrategieën




Elevating Your Existing Property

Renovatie, verbouwing en meer

Transformeer een project of geef een oud gebouw een face-lift met onze in-house bouw- en ontwerpexpertise.

  • Volledige renovatie
  • Verbouwing en herinrichting
  • Modernisering en smart building
  • Op maat gemaakte interieurs
  • Landschapsarchitectuur en tuinonderhoud




arrow_forward
Neem contact met ons op
Domaine la Sapinière - 1
Domaine la Sapinière - 2
Domaine la Sapinière - 3
Domaine la Sapinière - 4

Domaine la Sapinière

– Operationele Services

Recent restauratieproject, waaronder renovatie van vakantiehuizen en inrichting van restaurant Dännenzap.


Volledige verantwoordelijkheid voor het beheer van vakantiehuizen, inclusief verkoop, reserveringen en ondersteuning voor de huiseigenaren.


Meertalige klantenservice en marketingondersteuning bij social media, websitebouw en het bevorderen van zichtbaarheid bij meer dan 200 partners.


Een korte communicatielijn met de parkeigenaren om continue groei, winstgevendheid en gasttevredenheid te garanderen.

Lees meer